کد خبر: ۶۸۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۵۶۸
حمید محمدی با بیان اینکه روادید زائران ایرانی هم‌اکنون در 4 کنسولگری عراق در تهران، اهواز، مشهد و کرمانشاه صادر می‌شود، افزود: از 10 مهر و به تدریج 12 مرکز به کمک کنسولگری‌های عراق برای صدور روادید خواهند آمد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: حمید محمدی درباره آخرین آمار ثبت نام زائران ایرانی در سامانه سماح گفت: تاکنون بیش از 170 هزار نفر در این سامانه برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روادید زائران ایرانی هم‌اکنون در 4 کنسولگری عراق در تهران، اهواز، مشهد و کرمانشاه صادر می‌شود، افزود: از 10 مهر و به تدریج 12 مرکز به کمک کنسولگری‌های عراق برای صدور روادید آمده و آنها نیز روادید زائران ایرانی را صادر می‌کنند.

معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: زائران ایرانی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، هم‌اکنون از طریق این سایت اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام و واریز هزینه‌های صدور روادید هستند.

محمدی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با مقامات عراقی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص برای صدور روادید و همچنین حضور زائران ایرانی در عراق وجود ندارد.

وی در پایان از آمادگی کامل سازمان حج و زیارت برای ارائه خدمات به زائران ایرانی مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین خبرداد.
کلمات کلیدی: نام نویسی ، سامانه سماح ، روادید ، زائران ایرانی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: