کد خبر: ۶۸۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۴۴۴
رامین رضاییان بعد از دربی به خاطر بازی نکردن عصبانی بود و البته بیش از هر چیز نگران تیم ملی است.
دلیل نگرانی رضاییان از نیمکت نشینی در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ،رامین رضاییان که با جار و جنجال فراوان به پرسپولیس برگشت هنوز فرصت بازی پیدا نکرده و در دربی هم با صلاحدید برانکو به زمین نرفت.

 

تصاویر تلویزیونی و اخبار رسانه ها نشان می داد او به شدت از بازی نکردن شاکی است و این عصبانیت تنها به خاطر نیمکت نشینی نیست.

 

رضاییان دردوبازی اخیر تیم ملی نمایش دلچسبی نداشت و از سوی دیگر رقیب وی در تیم حریف یعنی ووریا غفوری به بازیکن فیکس تیمش تبدیل شده و در دربی هم عملکرد نسبتا خوبی داشت.

 

مدافع قرمزها که می داند کیروش به نیمکت نشین ها زیاد میدان نمی دهد نمی خواهد به سرنوشت علیرضا حقیقی و دیگر ملی پوشان دچار شود و اگر همچنان در پرسپولیس نیمکت نشین باشد به زودی جایگاه ثابتش در تیم ملی را هم از دست خواهد داد.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: