کد خبر: ۶۸۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۵۴۱
داود نماینده دوبلور با سابقه کشور در برنامه «دورهمی» حضور پیدا کرد و از خاطرات گویندگی‌اش در مستندها گفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «دورهمی» شنبه شب بیست و هفتم شهریورماه با موضوع خواستگاری به روی آنتن رفت و میزبان دوبلور مجموعه‌های «حس برتر»، «سیاره زمین» و «مهاجران» شد.

داود نماینده که اولین مجری تلویزیون بعد از انقلاب بود، ابتدا در توضیح این موضوع گفت: «من بعد انقلاب برای تحصیل به آلمان عزیمت کردم و وقتی اخبار حمله عراق به ایران را شنیدم به دلیل احساس عاشقانه‌ای که به سرزمینم داشتم، برگشتم و در رادیو مشغول به کار شدم. در آن زمان هفته‌ای یکبار تک جمله‌ای دوبله می‌کردم. سپس در شبکه دو انیمیشن سوزی با صدای مریم شیرزاد را دوبله کردم و در نهایت هم برای خوانش شعر، مجری برنامه میعاد با بهار شدم.»

این دوبلور که با پیشکسوتانی چون اکبر زنجانپور و صدرالدین شجره هم‌دوره بوده است،درباره دلیل روی آوردنش به مستند گفت: «اعتقاد دارم کار باید شناسنامه داشته‌باشد و باید این شناسنامه را در ذهن مردم حفظ کرد. کار مستند برای من حساس است زیرا جنبه علمی دارد و ساعت‎ها روی آن وقت می‌گذارم، من شناسنامه‌ام را به کار مستند انتقال داده‌‌ام.»

نماینده که با مستند «حس برتر» شناخته می‌شود از علاقه خود به حیات وحش و طبیعت گفت: «از تخریب شگفتی‌‏های طبیعت به دست انسان ناراحت می‌شوم.»

این هنرمند 63 ساله خود را شدیدا عاشق خواند و درباره ازدواج خود گفت: «حدود سال 54 بود که ازدواج کردم، همکلاسی داشتم که برای ناهار به خانه‌اش می‌رفتم و من با خواهر او ازدواج کردم.»

نماینده درباره آرامش پذیر‌ترین صدا برایش گفت: «من از صدای پرنده بهشتی که احساس پاکی برای انسان دارد آرامش می‌گیرم.»

این هنرمند گفت:«من زمانی احساس خوشبختی می‌کنم که رشد و موفقیت دیگران را ببینم.»

در پایان نماینده بخشی از مسنتد «سیاره زمین» را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: