کد خبر: ۶۸۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۴۴۸
با درگذشت بهمن گلبارنژاد رکابزن خوب کشورمان در بازی‌های ریو بسیاری از مردم کشورمان نگران آینده خانواده‌اش هستند و اینکه چطور از این سرباز شایسته وطن تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،فرهاد عشوندی:یکباره چون شوک بر سرمان آوار شد. خبر تلخی بود. بهمن گلبارنژاد؛ شاید خیلی از ما هم که سخت درگیر ورزشیم ، کمتر اسمش را شنیده بودیم. می دانستیم المپیک قبلی بوده اما خیلی موفق نبوده ، می دانستیم سال 2010 قهرمان آسیا شده بوده اما شاید در همین حد.

یکباره اما خبر شوک کننده رفتنش کباب مان کرد. یک شیب تند ، یک سانحه و یک خبر شوک آور. خبر را به درستی چند ساعتی نگه داشتند. خبرنگاران می دانستند اما اجازه مخابره خبر را نداشتند. چرایش ساده است، خیلی ساده . بهمن یک پدر بود ، یک مرد خانواده ، باید اول از همه خانواده اش را مطلع می کردند و این اتفاق را قبل از انتشار خبر ، به درستی انجامش دادند. بی شک سخت بوده گفتن اینکه بهمن ، دیگر نمی آید. اینکه او آسمانی شده و پر کشیده.شاید باید سال ها قبل می رفت. بهمن یک مرد جنگ. او سال ها با آثار به جای مانده از جنگ مانده بود تا نشان دهد #معلولیت_محدودیت_نیست.

شاید اگر همان روزها پر کشیده بود، نامش شده بود شهید. امروز اما در مقام یک سرباز درگذشته ، با پیراهن مقدس ملی که مزین به پرچم سه رنگ کشورش بوده است. او رفته ، یک شیب تند ، یک لغزش و گردنی که دیگر یارای تحمل تنی خسته را نداشته. بازنشر خاطرات تلخش از اتفاقات 4 سال قبل جگرسوز است.

او رفته و خبر رفتنش اشک را به چشمان ملتی هدیه کرده. همه در شوکیم. در ریو ، چند ساعت مانده به پایان رسمی بازی ها ، دو تیم فینالیست آخر کشورمان نای راه رفتن نداشتند. ماتم تمام اردوی ایران را گرفته بود. باور اینکه یکی از بزرگترهای تیم ، اینچنین در حین انجام ماموریت ، پر کشیده را ندارند.

اینجا در ایران ، خبرش چون سونامی همه جا را درنوردیده. همه بهت زده به هم نگاه می کنند و با ماتم از تلخی رفتنش می گویند. حالا او برای ما یک شهید است ، یک سرباز وطن که جان گداز اما قهرمانانه پر کشیده. مهم نیست قوانین چه می گویند ، اینکه در آیین نامه ها برای چنین مواردی چه آمده او مثل یک سرباز جنگیده ، یک عمر آثار به جای مانده از جنگ را در وجودش داشته و درنهایت هم در راه تعالی کشورش جان باخته ، او برای ما یک شهید است ، حتی اگر این قواعد و ضوابط او را واجد و مستحق چنین حقی ندانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: