کد خبر: ۶۸۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۶۷
بهروان:
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: جاهای خالی در قسمت استقلالی ها توی ذوق آدم می زد.
به گزارش خبرداغ، غلامرضا بهروان درباره دربی 83 اظهار داشت: من اول وظیفه خودم می دانم از همه عزیزانی که ما را در برگزاری مسابقات خصوصا دربی یاری کردند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می کنم. از نیروهای شریف انتظامی، یگان ویژه، اورژانس، آتش نشانی، هیات استان تهران مخصوصا رسانه ها و... دست شان درد نکند. من فکر می کنم دیروز یکی از روزهای کم دردسر ما از نظر برگزاری مسابقه بود. بلیتهای مسابقه از سامانه الکترونیکی به فروش رفته بود. بلیت کاغذی اصلا نبوده است که اگر بود قطعا جعلی بوده و خلاف بوده است. این موضوع را به عزیزان در حراست و نیروهای امنیتی گزارش کردیم.

 

وی افزود: دیروز 25 نفر امدادگر بین تماشاگران گذاشته بودیم که امدادرسانی کنند. مترو، اتوبوسرانی، شهرداری منطقه 22 همه کمک کردند. من فقط امیدوارم که طبقه دوم صندلی ها که جا دارد از شرکت تجهیز و مدیریت ورزشگاه تشکر کنم، شماره گذاری شود. اولین دربی بود که طبقه دوم را با صندلی در اختیار داشتیم. انشاالله زودتر شماره گذاری این صندلی ها انجام شود. همه بلیت ها را از طریق سامانه بخرند. من خودم دو روز اخیر در اطراف ورزشگاه بودم و دیدم که عزیزان از شهرستان ها آمده بودند و گفتم که بدون بلیت نمی توانند به ورزشگاه بیایند. از شهرستان خودشان حتی می توانند تهیه کنند.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره خالی ماندن بخشی از سکوها تصریح کرد: واقعا به ما از روز قبل از شرکت مسئول فروش بلیت اعلام شد که بلیت ها فروخته شده است. مخصوصا از چند روز قبل که در شورای تامین ما بودیم به ما اعلام داشتند طبقه اول را که از چندین روز قبل گفتند تکمیل شده است. من به عنوان کسی که در ورزشگاه بودم خیلی جالب است که سمت پرسپولیسی ها خیلی فشرده و ایستاده تماشاگران ایستاده بودند. ولی جاهای خالی در قسمت استقلالی ها توی ذوق آدم می زد. ما خودمان الان داریم آسیب شناسی و بررسی می کنیم که چه اتفاقی افتاده است.

 

وی افزود: می دانم که در آن قسمت همه با بلیت آمده بودند و با لباس قرمز. اتفاقا دیروز روزی بود که تماشاگران رفتار خوبی داشتند. آرامش داشتند و مسائل حادی نداشتیم که دردسر خاصی ایجاد کند. چون دیروز نیروهای انتظامی به خصوص یگان ویژه خیلی زحمت کشیدند. فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ مطهری زاده، جناب سرهنگ دهقان هم آنجا بود. برای اولین بار بود که در قسمت آبی ها جای خالی دیده می شد در حالی که رو به روی آنها فشرده بودند.

 

بهروان در ادامه خاطرنشان کرد: من بعید می دانم که کسی بلیت خریده باشد و به ورزشگاه نیاید.

 

وی درباره اینکه تماشاگران طبق بلیت روی صندلی می نشینند، گفت: ورزشگاه آزادی میزبان بازی های استقلال و پرسپولیس است. اامیدوارم هواداران همیشه فرهنگ بالای خود را نشان دهند و هرکسی روی صندلی خود بنشینند و مشکلات حل می شود. تماشاگر مجبور نیست از صبح بیاید. در همه جای دنیا نیم ساعت قبل از بازی به ورزشگاه می آیند و حتی اگر یک نفر نیاید جایش در طول مسابقه خالی است. بحث فرهنگی دارد و من فکر می کنم باید همه بپذیریم و الان کمی صادقانه تر با مردم صحبت کنیم این است که اگر تماشاگر بنشیند و مثلا موقع اذان شده می خواهد برود نمازش را سروقت بخواند جرات نمی کند چون می ترسد جایش را بگیرند.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: