کد خبر: ۶۸۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۵۴۰
خودزنی نکنیم؛
کارگزار فوتبال فعال در باشگاه پرسپولیس از عملکرد موکلش در دربی 83 دفاع کرد: «سطح بالای توقعات از او، ایجاد استرس می کند.»
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،عبدالصمد ابراهیمی که در حوزه فوتبال کشورمان به وکالت مشغول است، در خصوص عملکرد مهدی طارمی و انتقاداتی که به وی وارد شده، در صفحه اجتماعی خود متنی را منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

 

«خلاصه بحث دیشب در خصوص عملکرد طارمی

 

اول: او همچنان کارایی بالایی دارد اما همه بار گل زنی تیم را متوجه او نسازیم. اگر طارمی امسال یا حتی پارسال موقعیت از دست داده اولا چرا نقیصه اش رفع نشده و دوما چرا مهاجم تمام کننده به خدمت نگرفتیم.

 

دوم: قرار نیست تا بازیکن از تیم جدا شد فحش بشنود، وقتی برگشت بت شود، تا گل زد مسی باشد و موقعیت از دست داد مانند داعش با او رفتار شود. در رفتارمان ثبات داشته باشیم. هیچ بازیکنی دوست ندارد اشتباه کند.

 

سوم: طارمی در خلق موقعیت عالی است و حتی در پاسوری هم خوب عمل کرده اما سطح بالای توقعات از او، ایجاد استرس می کند. حل استرس و مشکلات روحی بازیکنان باید در دستور کار باشد چون نه فقط طارمی که برخی بازیکنان دیگر هم نسبت به گذشته افت دارند.

 

چهارم: تمرکز. او باید همه تمرکزش معطوف فوتبال باشد.

 

پنجم: خود زنی نکنیم.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: