کد خبر: ۶۸۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۴۶۲
کریم باقری مربی پرسپولیس معتقد است جایگاه استقلال در رده‌ای که الان قرار دارد نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم باقری مربی پرسپولیس در آستانه بازی دربی می گوید هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و دلایل خودش را می آورد. آقا کریم حرف هایی می زند که خیلی از پرسپولیسی ها و استقلالی ها آن را به زبان می آورند. دیگر همه می دانند که تکلیف بازی دربی با سایر بازی ها فرق دارد و حتی صدرنشینی یک تیم نمی تواند تضمین برنده شدن یک تیم باشد. باقری در این باره حرف هایی می زند.
آقا کریم دربی را پیش بینی می کنید؟

این بازی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست.

ولی روی کاغذ شانس شما بیشتر است. 

نه اصلا درباره دربی چنین حرف هایی نمی شود زد.

چرا؟

دربی همیشه همینطور بوده. اصلا نمی شود گفت چون ما صدر جدولیم و شرایط بهتری داریم، حتما بازی را می بریم. باید به زمین برویم و ببینیم شرایط بازی چطور می شود. نه بازی های قبلی و نه شرایط دو تیم ملاک است. دربی با همه بازی ها فرق دارد. به همین دلیل مسابقه فردا هم قابل پیش بینی نیست.

می گویند شاید بازیکنان شما مغرور شوند. 

چرا؟

چون در صدر هستند. 

این چه حرفی است؟ اگر قرار بود تیم مغرور شود تا الان می شد. از سال گذشته ما خوب بازی می کنیم. معمولا هم بالای جدول بوده ایم. چطور تا الان غرور تیم را نگرفته است؟ این بحث ها نیست. ما یک مجموعه خوب داریم که هر روز می خواهد بهتر شود و هدف های بزرگی دارد.

نظرتان درباره استقلال چیست؟

استقلال هم تیم خوبی است و به نظرم جایگاهش این نیست. قطعا شرایط این تیم هم تغییر می کند و مثل پرسپولیس سال گذشته، می تواند نتایج خوبی بگیرد و بالای جدول بیاید. منصوریان هم کارش را بلد است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: