کد خبر: ۶۸۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۴۴۳
پیشکسوت استقلال گفت: «اکنون استقلال کسی را در میانه زمین ندارد که مهاجمان را تغذیه کند پس بهتر است با همان روش قبلی و با سانترهای خسرو حیدری برای گل برنامه‌ریزی کند.»
جباری؛ استقلال باید در دقایق ابتدایی به گل برسد / وضع بدنی آبی ها نگران کننده استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، علی جباری در خصوص دربی 83 اظهار داشت: «همواره از سال‌های دور شرایط ویژه‌ای بر دربی‌ها حاکم بوده؛ همین حساسیت باعث می‌شود تا تیم‌ها به خوبی نتوانند مسائل تاکتیکی را در زمین پیاده کنند. از گذشته تا به امروز به خوبی مشاهده کرده‌ایم که هم استقلال و هم پرسپولیس در ابتدا برای نباختن به زمین می‌آیند و در مرحله بعد است که به فکر تهاجم و ارایه یک بازی زیبا می‌روند.»
 
وی افزود: «از سویی استقلال بازی‌های دلچسبی را انجام نمی‌دهد و همین موضوع کمی طرفداران را دلسرد کرده و آنها رقابت‌ها را با ناامیدی دنبال می‌کنند.»
 
پیشکسوت استقلال ادامه داد: «استقلال می‌تواند روی ضد حمله‌ها برنامه‌ریزی و از فضای خالی پشت مدافعان پرسپولیس در زمان حمله استفاده کند، زیرا از میانه میدان نفوذ به خط دفاعی پرسپولیس کمی مشکل است. استقلال باید میانه زمین را تقویت کند و اگر ‌هافبک‌های استقلال نتوانند در این بازی خوب مهاجمان را تغذیه کنند و در جنگ‌های تن به تن پیروز شوند، به مشکل خواهند خورد. اکنون زمان مناسبی نیست که بخواهیم استقلال را ارشاد کنیم، اما وضع بدنی بازیکنان استقلال نگران‌کننده نشان داده است.»
 
جباری همچنین گفت: «این تیم در اکثر نیمه‌های دوم بازی‌ها کم می‌آورد و همین موضوع می‌تواند ضربه بزند. اگر استقلال در نیمه اول و دقایق ابتدایی بتواند گل بزند، قطعا در ادامه بازی می‌تواند پرسپولیس را کنترل کند و گل‌های بیشتری را وارد دروازه این تیم کند.»
 
وی در ادامه تصریح کرد: «استقلال باید بازی روی هوا را مدنظر قرار دهد؛ زیرا اکنون استقلال کسی را در میانه زمین ندارد که توپ را به خوبی به جریان بیندازد و مهاجمان را تغذیه کند. پس بهتر است با همان روش قبلی و با سانترهای خسرو حیدری برای گل برنامه‌ریزی کند.»
 
جباری در پایان عنوان کرد: «ضربات ایستگاهی در این بازی برای آبی‌ها می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. نکته مهم این است که دیگر زمان اشتباه کردن برای استقلال نیست، این تیم باید با برد دربی از بحران خارج شود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: