کد خبر: ۶۸۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۴۵۶
پیشکسوت استقلال گفت: «منصوریان در نفت با تاکتیک دفاعی و استفاده از ضدحملات مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد اما این روش در استقلال جواب نمی‌دهد.»
روشن؛ منصوریان در استقلال تنهاست و این برخوردها با وی درست نیست / این دربی برای پرسپولیس سخت تر استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، حسن روشن درباره این روزهای تیم استقلال تهران اظهار داشت: «وقتی تغییرات در اول فصل در یک تیم بیش از حد معمول باشد باید منتظر چنین نتایجی هم باشیم. استقلال در این فصل حدود 60 درصد تیمش را تغییر داد و زمان می‌برد تا این بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند و بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.»
 
وی ادامه داد: «متأسفانه استقلال در پنج بازی قبلی نتایج خوبی نگرفت و همین موضوع فشار سنگینی را روی این تیم ایجاد کرده است.  با این حال حساب دربی جدا از دیگر بازی‌هاست و استقلال در این بازی به آب و آتش خواهد زد تا پیش‌بینی ها را بر هم بزند. اینکه می‌گویند پرسپولیس تیم قوی‌تری است دلیل نمی‌شود که آنها حتماً دربی را ببرند.»
 
روشن همچنین تصریح کرد: «منصوریان به خاطر بازیکنان فعلی استقلال زحمات زیادی کشید و مجبور شد تا چند بازیکن قدیمی این تیم را کنار بگذارد، الان هم وقت بازیکنان است تا از زحمات منصوریان قدردانی کنند و با یک بازی خوب در دربی سرمربی تیم و هواداران را شاد کنند.»
 
روشن در خصوص بازی روز جمعه میان استقلال و پرسپولیس بیان کرد: «دربی ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد و هر کدام از تیم‌ها که تمرکز بیشتری در بازی داشته باشد می‌تواند پیروز میدان باشد. به نظر من وضع برای پرسپولیس به مراتب سخت‌تر از استقلال است، چون این تیم در وضعی از نظر روحی قرار دارد که شکست مقابل استقلال می‌تواند اردوی سرخپوشان را از هم بپاشد. استقلالی‌ها در این بازی چیزی برای از دست دادن ندارند و باید برای برد تلاش کنند.»
 
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: «استقلال الان مثل یک شیر زخمی است و مطمئناً چنین تیمی خطرناک است، چون بازیکنان این تیم می‌خواهند از شخصیت تیم و خودشان دفاع کنند. آنها بچه‌های آکادمیک استقلال نیستند و در این تیم به اندازه کافی تجربه ندارند، ولی طبیعتاً برای نتیجه گرفتن در دربی تلاش خواهند کرد.»
 
پیشکسوت استقلال درباره اینکه گفته می‌شود استقلال با برد مقابل پرسپولیس در دربی بحران چند وقت اخیر را پشت سر خواهد گذاشت، افزود: «استقلال در چند هفته سپری شده از لیگ نتایج خوبی کسب نکرد که برد مقابل پرسپولیس اوضاع را برای این تیم بهتر می‌کند، ولی با این برد استقلال از بحران خارج نمی‌شود و نتایج بعد از دربی هم برای این تیم مهم است.»
 
وی در مورد تاکتیکی که منصوریان در نفت تهران در مقابل پرسپولیس استفاده می‌کرد و به‌کار بردن این روش در دربی گفت: «وضع استقلال با نفت خیلی فرق دارد. منصوریان در نفت با تاکتیک دفاعی و استفاده از ضدحملات مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد اما این روش در استقلال جواب نمی‌دهد و بهتر است از این روش استفاده نکند.»
 
وی در واکنش به اینکه افتخاری گفته بود بعد از دربی در مورد منصوریان تصمیم خواهند گرفت، گفت: «من نمی‌دانم بر چه اساسی این حرف‌ها زده شده است. منصوریان مربی خوبی است و دوست دارم او نتیجه بگیرد، ولی او در استقلال تنهاست. این برخوردها با منصوریان درست نیست، مسئولان باشگاه باید از او و بازیکنان حمایت کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: