کد خبر: ۶۸۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۲۹۷
سرائیان خبر داد
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: یکپارچگی تمامی سرویس های موبایل و ثابت و ادغام همراه اول با مخابرات ایران در سال 97انجام می شود و سپس برای تمامی خدمات تنها یک قبض صادر خواهد شد.
موبایل و ثابت در سال 97ادغام می شوند/ صدور یک قبض برای تمام خدمات مخابراترسول سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برنامه 5ساله این شرکت را تشریح کرد و گفت: این برنامه از اردیبهشت 95تا اردیبهشت1400اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توضیح داد: در سال 95 یکپارچه سازی آغاز می شود. در سال 96 یکپارچه سازی خاتمه می یابد. در سال های 96 تا 98بخش همراه و ثابت ادغام می شوند و از سال 98 تا 1400شرکت پیشرو دیجیتال با برند واحد و هیات مدیره واحد تشکیل خواهد شد

وی افزود: در سال 1400 با یکپارچه شدن شرکت مخابرات ایران یک مرکز صورت‌حساب‌گیری، یک مرکز تماس، یک مرکز فعال‌سازی و یک مرکز فروش برای تمام سرویس‌ها همراه و ثابت وجود خواهد داشت و برای تمام نیازهای مشتری تنها یک قبض صادر می‌شود.

سرائیان تأکید کرد: هم‌اکنون سهم مخابرات در بازار حداقل 60 درصد است که با این اقدام مشتری سراغ سرویس‌دهنده‌های غیر نخواهد رفت.

وی یادآور شد: نرخ جابه‌جایی مشتریان در بازار مخابرات 30 تا 40 درصد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با ارائه گزارشی از عملکرد 4 ماهه تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: طرح مطالعاتی برنامه پنج ساله مخابرات از سال 90 شروع شده است و در این مطالعات مشخص شد شرکت‌هایی که شرایط شرکت مخابران ایران را داشته‌اند، 5 تا 10 سال قبل این مسیر را رفته‌اند.

وی یادآور شد: تغییر شرایط ازجمله حضور پیام‌رسان‌های خارجی، رقبای بین‌المللی برای مخابرات ایجاد کرده که تغییر ساختاری در این شرکت را ضروری کرده است و کاهش درآمد پیامک ازجمله نتایج حضور رقبای جدید است.

* ادغام شرکت‌های مخابرات استانی به معنی از بین رفتن برند همراه اول نیست

در ادامه  کمال بیگدلی مدیر کل امور مالی شرکت مخابرات ایران درباره نتایج انحلال 31شرکت مخابرات استانی و ادغام آنها در شرکت مخابرات ایران ، توضیح داد: به این وسیله شرکت های مخابرات استانی از 25درصد مالیات تکلیفی سالانه معاف خواهند شد و مبلغ 30میلیارد تومان صرفه جویی سالانه در سال مالی 95 محقق خواهد شد.

به گفته وی در این اقدام رویه ارائه پاداش تشویقی برای بازنشستگی ادامه خواهد یافت، همچنان که 9هزار کارمند مخابرات با این رویه بازنشسته شده اند.

مدیر کل امور مالی شرکت مخابرات ایران ادامه داد: این به معنی از دست رفتن برند همراه اول نیست و حقوق سهامداران اقلیت نیز در این ادغام تست خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: