کد خبر: ۶۸۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۵۵۱
مصاف با برزیلی‌ها در فوتبال؛
در ششمین روز از پارالمپیک ریو، روز شلوغی را پیش‌رو خواهیم داشت و در رشته‌های مختلف، چشم به موفقیت ورزشکاران کاروان شهدای منا داریم.
برنامه امروز کاروان ایران در پارالمپیک؛ باز هم امید به مدال های وزنه برداری و دو‌ومیدانیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، در روز ششم بازی‌های پارالمپیک، ورزشکاران کشورمان در رشته‌های فوتبال، تیروکمان، وزنه‌برداری، پرش طول، دوی 1500 متر و پرتاب نیزه به مصاف رقبای خود می‌روند.
 
* در فوتبال پنج نفره تیم ایران از ساعت 9 صبح به وقت محلی به مصاف تیم قدرتمند برزیل می‌رود.
 
* در رشته تیروکمان، ابراهیم رنجبر و غلامرضا رحیمی دو نماینده کشورمان در دسته ریکرو انفرادی مردان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی و از ساعت 9 به وقت محلی، کار خود را آغاز خواهند کرد.
 
* در رشته وزنه‌برداری و دسته 88- کیلوگرم، حامد صلحی‌پور از ساعت 10 به وقت محلی پای به میدان رقابت با حریفان خود می‌گذارد.
 
* در رشته پرش طول، علی الفت‌نیا نماینده کاروان شهدای منا در کلاس T37 از ساعت 10:50 با رقبای خود روبه‌رو می‌شود.
 
* پیمان نصیری، دونده 1500 متر کشورمان در فینال کلاس T20 کار خود را استارت می‌زند. این مسابقه از ساعت 10:55 به وقت محلی شروع خواهد شد.
 
* در وزنه‌برداری و دسته 97- کیلوگرم، نماینده دیگر کشورمان سامان رضی به مصاف با پولاد سرد می‌رود، رقابتی که از ساعت 16 به وقت محلی آغاز می‌شود.
 
* محمد فتحی‌گنجی پرتاب‌گر نیزه ایران در کلاس F46 است که در فینال مردان، رقابت‌های خود را از ساعت 18:03 به وقت ریو شروع می‌کند.
 
* آخرین نماینده ایران در روز ششم نیز حمید اسلامی است که از ساعت 18:05 در فینال 1500 متر مردان و در کلاس T11 روی پیست تارتان با رقبای خود مسابقه می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: