کد خبر: ۶۸۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
تعداد بازدید: ۴۲۴
141 روز قبل، استقلال برای آخرین بار برد و پرسپولیس برای آخرین بار باخت.
به گزارش خبرداغ،پرسپولیس در تبریز به تراکتورسازی نباخت. تیم برانکو برابر تراکتورسازی، نشانی از بازیهای قبلی نداشت ولی با چند واکنش خوب علیرضا بیرانوند دروازه اش را بسته نگه داشت و با امتیاز به تهران برگشت. این بار که خط حمله و مربع جادویی خط میانی کاری نکردند، بالاخره بیرانوند مجبور به انجام واکنش شد و حداقل دو موقعیت مسلم را گرفت.

 

رقیب پرسپولیس در دربی یعنی استقلال اما بازهم نبرد تا دیگر دوئل تهران و تبریز هفته پنجم هم بدون برنده باشد. استقلال بعد از سپری کردن بهترین نیمه لیگ شانزدهم خودش در نیمه دوم طبق معمول سکته کرد و با خوردن گل، اندوخته اش را از دست داد. تیم منصوریان اگر مهاجمان دقیق تری داشت قطعا کار مهمانش را در همان نیمه اول تمام می کرد.

 

با این تفاسیر حالا دربی هفته ششم یک عدد ویژه دارد یعنی 141. عددی که برای هر دو تیم مشابه است و خاطره تلخ و شیرین آخرشان را برای سرخابی ها تداعی می کند.

 

141 روز قبل، 9 اردیبهشت 1395 بود و روز برگزاری هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم. آن روز استقلال در ورزشگاه تختی برابر سایپا قرار گرفت و پرسپولیس با برانکو در آزادی میزبان نفت بود. استقلال به سختی و با گل دقایقی پایانی پرو پییچ موفق شد تیم جلالی را 2 بر یک شکست بدهد درحالیکه پرسپولیس جلوی چشم 100 هزار تماشاگرش درنهایت 2 بر صفر به منصوریان باخت.

 

آن روز یعنی همان 141 روز قبل، استقلال برای آخرین بار در لیگ برتر برنده شد و پرسپولیس برای آخرین بار در لیگ برتر شکست خورد. حالا 141 روز گذشته و دربی شده محل رویارویی صدرنشین قرمز بدون باخت با قعرنشین آبی بدون برد.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: