کد خبر: ۶۸۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
تعداد بازدید: ۶۵۷
عنایتی:
مهاجم سابق استقلال می‌گوید بازیکنان استقلال باید بدانند که در چه تیمی فوتبال بازی می‌کنند.
به گزارش خبرداغ،غلامرضا عنایتی درباره توقف استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز و ناکامی در کسب پیروزی در لیگ شانزدهم اظهار کرد: استقلال تغییرات زیادی را نسبت به فصل گذشته داشته و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده‌اند. بازیکنان جدید برای پوشش نقاط ضعف استقلال به این تیم اضافه شده‌اند. فکر می‌کنم استقلال ریزش زیادی داشته و این بازیکنان که به این تیم آمده‌اند هنوز به هماهنگی کامل دست نیافته‌اند. شاید در تمرین‌ها بخشی از هماهنگی‌ها ایجاد شود اما با انجام بازی‌هاست که این تیم به بهترین شرایط دست می‌یابد.

 

او اضافه کرد: بازیکنان استقلال باید بدانند که به چه تیمی آمده‌اند و در کجا فوتبال بازی می‌کنند. این تیمی است که همه حرکات و تحرک‌ها در آن زیر نظر گرفته می‌شود و ممکن است بعضی وقت‌ها از کیفیت فوتبالی آن‌ها بکاهد.

 

مهاجم سابق استقلال در واکنش به اینکه آیا زمان کافی برای موفقیت علیرضامنصوریان در استقلال داده خواهد شد یا نه گفت: در ایران مقداری عجول هستیم و این اتفاق برای خیلی از مربیان ما رخ داده است. معتقدم باید به منصوریان زمان داده شود چرا که او یک استقلالی واقعی است و انگیزه بالایی برای انجام یک کار بزرگ دارد. مطمئن هستم که باید به او زمان داده شود. همان طور که گفتم در ایران خیلی سخت این فرصت به مربیان داده می‌شود.

 

عنایتی درباره داربی 83 پایتخت نیز تاکید کرد: بازی بسیار سختی در انتظار دو تیم است. پرسپولیس و استقلال شرایط متفاوتی دارند  اما همیشه تقریبا تیم‌هایی در داربی موفق بوده‌اند که تا حدودی نسبت به رقیب‌شان شرایط نامساعدی داشتند. به یاد دارم که در سال 82 وقتی که شب مسابقه از هواداران می‌پرسیدند بازی چند چند می‌شود می‌گفتند استقلال شکست می‌خورد. شرایط داربی متفاوت است و نباید به جایگاه تیم‌ها نگاه کرد. هر دو تیم و بازیکنان‌شان شرایط ویژه‌ای دارند و با انگیزه به این دیدار می‌آیند. ان‌شاءالله استقلال می‌تواند داربی را ببرد.

 

او در پایان گفت: هیچ وقت داربی را پیش‌بینی نمی‌کنم اما آرزوی من این است که استقلال داربی را ببرد و شرایطش را بهبود ببخشد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: