کد خبر: ۶۸۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۴۲۹
بازیکن ماشین سازی گفت: من مسئول مالی باشگاه نیستم و این موضوع از باشگاه سوال کنید.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،  آندرانیک تیموریان بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: به تماشاگران خوب استقلال خسته نباشید می گویم که تیم خودشان را تشویق کردند. از هواداران خودمان هم تشکر می کنم. استقلال در نیمه اول به مراتب بهتر از ما بود و چند موقعیت داشتند. متاسفانه یا خوشبختانه نتوانستند استفاده کنند. بعد از دقیقه 30 ما بهتر بازی کردیم و می توانستیم گل بزنیم. نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم و توانستیم یک گل هم بزنیم.

وی افزود: ماشین سازی بعد از 20 سال به لیگ برتر برگشته و این نقطه مثبتی به تبریز هست که 3 تا تیم دارند. شرایط تیم ما خوب هست و برای دقیقی و رافخایی نیز آرزوی موفقیت می کنم. باید در لیگ برتر بیشتر پخته شوند تا نتیجه بهتری بگیریم.

تیموریان درباره عصبانیت خطیبی گفت: شما داخل رختکن بودیم؟ شما این موضوع را کجا دیدید؟ چیز خاصی نبود.

وی درباره تشویق هواداران استقلال افزود: من دوست دارم از آنها تشکر کنم. هم ابتدا و آخر بازی از آنها تشکر کردم. امیدوارم پشت تیمشان باشند و از منصوریان حمایت کنند.

بازیکن ماشین سازی درباره دربی گفت: درباره دربی حرفی ندارم.

تیموریان گفت: من مسئول مالی باشگاه نیستم و این موضوع از باشگاه سوال کنید.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: