کد خبر: ۶۸۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۹۰۳
چوی چیز برای مشکلات ناشی از اعتیاد به الکل راهی بیمارستان و بستری شد.
به گزارش خبرداغ،سخنگوی این بازیگر قدیمی تایید کرد که او برای مقابله با مشکل اعتیاد به الکل به زودی در بیمارستان بستری می‌شود. ستاره سرشناس «شب شنبه زنده» و «فلچ» در بیمارستانی در مینسوتا معاینه شد و قرار است به زودی در همین بیمارستان بازپروری که قبلا رابین ویلیامز سال ۲۰۱۴ در آنجا تحت درمان بود تا مشکلات پس از ترک اعتیادش را بتواند کنترل کند، بستری شود.

 

سخنگوی او گفته دوران بازپروری او نیاز به توجه و خود او نیاز به یک تنظیم مجدد دارد و او می‌گوید می‌خواهد همه تلاشش را بکند تا بتواند دوباره به بهترین حالت خود بازگردد. این اولین بار نیست که این بازیگر و مجری تلاش می‌کند تا از اعتیادش دور شود. او که در دهه ۱۹۸۰ مجری «شب شنبه زنده» بود، در همان دوره هم در کلینیک بازپروری بستری شده بود. وی می‌گوید به مواد مسکن روی آورد تا بتواند با کمر درد مقابله کند و بعد به خاطر فشار کار به استفاده از آنها ادامه داد.

 

 

خود این بازیگر اذعان دارد که ضعف روحی و فشار کار موجب شد تا او به استفاده از الکل ادامه دهد.

 

این کمدین با بازی در سریال «جامعه» بازگشت موفقی را تجربه کرد و در نقش یک نژادپرست جلوی دوربین رفت. این بازیگر و اسندآپ کمدین ۷۲ ساله نویسنده و تهیه کننده نیز هست و تاکنون سه بار ازدواج کرده و جدا شده و پدر چهار فرزند است.

برترین ها

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: