کد خبر: ۶۸۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۴۹
دکتر چقازردی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک سپه، به اتفاق معاونین و مدیران این بانک ضمن بازدید از خطوط تولید فولادمبارکه با مدیرعامل و مدیران اقتصادی و مالی شرکت دیدار و گفتگو نمود و راهکارهای گسترش همکاری فی مابین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف بانکی و تسهیلات هرچه بیشتر مربوط به صادرات محصولات مبارکه را مورد بحث و بررسی قراردادند.
مدیر عامل بانک سپه : حمایت مالی و سرمایه گذاری در فولاد مبارکه پربازده و بدون ریسک استبه گزارش خبرداغ، مدیرعامل بانک سپه این شرکت را مایه افتخار و غرور ملی خواند و گفت: بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه موجب شد با توانمندی ها و پتانسیل بالای این صنعت آشنا شده وشاهد فعالیتهای این مجتمع عظیم صنعتی که نقش بسزایی در رفع نیاز جامعه و اقتصاد کشور دارد باشیم .


دکتر چقازردي در ادامه به فعاليتهاي بانک سپه اشاره نمود و افزود: بانک سپه با قدمت 90 ساله يکي از بانکهاي مطرح کشور است که با هدف توسعه و حمايت از صنايع و ايجاد اشتغال پايدار در حوزه هاي  مختلف مالي فعال است .

وي با اشاره به فضاي جديد به وجود آمده در عرصه بين المللي  وخارج شدن بانک سپه از تحريم هاي بين المللي اذغان داشت: شعب بانک سپه در اروپا فعال شده و ميتوانيم در حوزه هاي مختلف به صادرات فولاد مبارکه از نظر تأمين منابع  مالي مواد اوليه وتجهيزات خارجي و LC صادراتي، وارداتي و بروات و همچنينLC  که به نفع فولاد مبارکه باز شده همکاري نماييم .
به گزارش خبرنگار فولاد در ابتداي اين ديدار دکتر سبحاني با اشاره به فرآيند توليد و کيفيت محصولات گفت: محصولات فولاد مبارکه بدليل کيفيت بالا  و انجام تعهد زمان تحويل به مشتري، اعتماد مشتريان را جلب نموده است و همين امر صادرات محصولات ما را  به اروپا ميسر کرده است.

مديرعامل فولاد مبارکه با اشاره به افزايش قيمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه گفت : عمده قيمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه مربوط به انرژي و مواد اوليه است که برخلاف وضعيت جاري دنيا، کاهش نداشته بلکه افزايش نيز داشته است که در اين شرايط فولاد مبارکه با افزايش کيفيت و تنوع محصولات و ايجاد ارزش افزوده بالاتر موفق شده صادرات خود را افزايش دهد.

در ادامه اين نشست دکتر سبحاني افزود: شرکت فولاد مبارکه يک هلدينگ بزرگ  توليدي و اقتصادي است و در راستاي مأموريت اصلي خود سرمايه گذاري هاي مختلف انجام ميدهد که با بررسي وکار کارشناسي در طرح هاي فولادي که توجيه اقتصادي داشته باشد، مشارکت فعال داشته و آنچه مهم است خلق ارزش و کسب سود از اين سرمايهگذاريهاست.

در اين نشست اميرحسين نادري معاون اقتصادي  ومالي شرکت فولاد مبارکه نيز يادآور شد:  بانک سپه يک بانک شناسنامهدار و فعال در فعاليتهاي توليدي و اقتصادي است که با توجه به فعاليتهاي شرکت فولاد مبارکه وصادرات محصولات اين جلسه هماهنگ شد تا بتوانيم از طريق خدمات بانک سپه طرحهاي توسعه و رويکردهاي صادراتي خود را دنبال نماييم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: