کد خبر: ۶۸۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۶۳۷
حسین نوری؛
کشتی گیر وزن 85 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: «حبیب الله اخلاقی را بردم اما مرا به المپیک نبردند.»
آقای بنا بداند که من یک ماه اشک ریختم!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، حسین نوری معتقد است اگر به جای حبیب الله اخلاقی به المپیک 2016 ریو اعزام می شد به طورحتم با دست پر برمی گشت.
 
نوری با بیان این حرف اظهار داشت: «من در مسابقه انتخابی وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2016 ریو توانستم حبیب الله اخلاقی را شکست بدهم اما به جای من محمد بنا او را به المپیک ریو فرستاد.»
 
وی ادامه داد: «باور کنید خیلی آماده بودم. نه تنها حبیب الله اخلاقی بلکه قهرمان جهان در وزن 85 کیلوگرم را هم بردم اما سرمربی سابق کشتی فرنگی هیچ توجهی نکرد.»
 
حسین نوری همچنین گفت: «وقتی محمد بنا پس از ناکامی کشتی فرنگی در المپیک ریو اشک ریخت، بسیار ناراحت شدم اما ایشان که احترام خاصی هم برایشان قائل هستم باید بداند من حسین نوری یک ماه پس از انتخابی تیم ملی اشک ریختم. جای من در المپیک بود اما به راحتی حق مسلم مرا نادیده گرفتند و امیدوارم هر کسی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می شود به قانون انتخابی احترام بگذارد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: