کد خبر: ۶۸۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۴۸۸
تمرکز خادم روی دو مسئولیت سنگین دیگر؛
پس از انتخاب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان به عنوان عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، وی از سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد کنار کشید.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از سمتش کنار کشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، رسول خادم که توانست با کسب 76 رأی و بالاتر از همه کاندیداها به عضویت هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در آید، حالا دیگر قصد دارد با تمرکز بیشتر فقط مدیریت کند و عنان اختیار تیم ملی بزرگسالان را به نیروهای جدیدی بدهد.
 
این در حالی است که برخی نزدیکان فدراسیون کشتی و رسول خادم از این چهره سرشناس خواستند تا کماکان هدایت ملی پوشان آزادکار را برعهده داشته باشد اما ظاهرا این اصرارها بی فایده بوده است.
 
این اتفاق را باید به فال نیک گرفت. خادم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی به خوبی دریافته که عضویت در اتحادیه جهانی کشتی چه مسئولیت بزرگی روی دوش او می گذارد و آگاهانه نمی خواهد با یک دست 3 هندوانه بردارد.
 
امیدواریم خادم که یک چهره استثنایی در ورزش کشورمان به شمار می رود فردی را به عنوان جانشین خود و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب کند که بتواند راه او را با قدرت ادامه بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: