کد خبر: ۶۸۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۴۴۹
یکی از نزدیکان باشگاه خبر داد؛
منابع آگاه می گویند که برخلاف اخبار منتشره، قراردادهای پرسپولیس مشکل خاصی ندارند و قرار نیست به این دلیل تغییراتی رخ دهد.
قرارداد بازیکنان پرسپولیس برخلاف استقلالی ها مشکلی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، استقلال در فصل نقل و انتقالات کمی ولخرجی کرد و پس از بررسی ها مشخص شد بیش از حد مجاز هزینه کرده اند که در نهایت منجر به برکناری بهرام افشارزاده شد!
 
حالا شایعه شده که تحقیقات در خصوص ارقام واقعی قراردادها به پرسپولیس هم رسیده و ممکن است مدیران باشگاه پس از بررسی های لازم سمت خود را از دست بدهند.
 
یکی از نزدیکان باشگاه اما در این خصوص گفت که قبلا تحقیقات در مورد قراردادهای پرسپولیس (همزمان با استقلال) انجام شده و مشکل خاصی وجود نداشته و در غیر اینصورت همان زمان در این باشگاه نیز تغییرات مدیریتی رخ می داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: