کد خبر: ۶۸۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۴۵۸
سرمربی تیم اکسین گفت:در یک بازی پایاپای که هر دو تیم می توانستند یک امتیاز داشته باشند روی سه اشتباه شکست خوردیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ: فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ملوان اظهار داشت:یکی از زیباترین بازی هایی بود که در دسته اول دیدم.هر دو تیم به هم شناخت داشتند.من می دانستم در شرایطی گل زده می شود که یا اشتباه فردی صورت گیرد یا از روی توپ سوم گلی زده شود.این دو حالت در گل ملوان وجود داشت.برای من حضور در انزلی بازی برد برد بود.ملوان را من تیم خوبی دیدم.ما در همه مسابقات حتی در بازی با رفسنجان کامل سوار بر بازی بودیم.در یک بازی پایاپای که هر دو تیم می توانستند یک امتیاز داشته باشند روی سه اشتباه شکست خوردیم.

وی درباره داوری گفت:داور بسیار خوب سوت زد.در یک صحنه که توپ درهجده قدم حریف بود چون صحنه ماسک شده بود آن صحنه را ندید که روی بازیکن ما خطا شده است.کمک داور اول می توانست کمک کند.من به کمک گفتم که می توانستی کمک کنی اما او گفت من کمک هستم.من گفتم مثل این می ماند که خلبانی حالش بد شود و کمک او یک تکه هواپیما را به کوه بکوبد!خدا رحمت کند این 370 نفر را! اگر نظر این کمک باشد آن خلبان را باید به بیمارستان برد و وسط پرواز منتظر بود او حالش بهتر شود.کمک داوران ما توجیه نیستند.کمک اول این بازی از نوع هواپیما و کوه بود.کمیته داوران باید روی این بحث دقت زیادی داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: