کد خبر: ۶۸۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
تعداد بازدید: ۱۲۵۲
پس از سال‌ها، دروازه‌بان پرسپولیس به جای گل‌های خورده پرتعداد با ثبت یک رکورد عالی سوژه شده است.
آمار خارق‌العاده بیرانوند در پرسپولیس و تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، هنوز چند روز از پایان لیگ پانزدهم و از دست رفتن قهرمانی نگذشته بود که پرسپولیسی‌ها، علیرضا بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان جدید تیم‌شان معارفه کردند. آن‌ها انتظار داشتند با حضور بیرانوند و بعد هم خرید سیدجلال، اوضاع دفاع‌شان با فصل گذشته متفاوت باشد اما شروع بیرانوند در فصل جدید، حتی از انتظارات هم فراتر بوده است.
 
بیرانوند به عنوان شماره یک پرسپولیس، 4 هفته اول درون دروازه این تیم قرار گرفته و فقط یک گل خورده است. او در تیم ملی هم به دروازه‌بان اصلی کی‌روش تبدیل شده و دو بازی اول انتخابی جام جهانی مقابل قطر و چین را بدون گل خورده تمام کرد.
 
6 بازی، 5 کلین شیت، فقط یک گل خورده، میانگین 0.16 گل خورده در هر بازی و 83 درصد کلین شیت، شروعی رویایی برای بیرانوند ساخته است. البته او در هیچکدام از این بازی‌ها، روبروی حریفان بزرگی قرار نگرفته و کار سخت او، از این هفته آغاز می‌شود. جایی که باید سه بازی پیاپی روبروی تراکتورسازی، استقلال و سپاهان قرار بگیرد و با تیم ملی مقابل ازبکستان و کره جنوبی بازی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: