کد خبر: ۶۸۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۳۶۲
سردار آزمون:
مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که خودش و دیگر بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی را در دیدار مقابل چین از دست داده‌اند.
به گزارش خبرداغ ،سردار آزمون پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین اظهار داشت: قطعاً از نتیجه راضی نیستیم. ما باید پیروز میدان می‌شدیم، اما هم خودم و هم بازیکنان دیگر موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

 

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: بازی‌ها ادامه دارد و فکر می‌کنم بتوانیم در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

 

وی با اشاره به شانس‌های گلزنی ایران گفت: ما شانس‌های زیادی داشتیم و با اینکه چینی‌ها با پنج دفاع بازی می‌کردند، اما ما بارها موفق شدیم از خط دفاعی آنها عبور کنیم، چون آنالیز خوبی از حریف‌مان داشتیم.

 

آزمون: متأسفانه نتوانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، برسیم. چینی‌ها مقابل ما مشکلات زیادی داشتند و موقعیت‌هایی که داشتیم، وارد دروازه آنها نشد.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: