کد خبر: ۶۸۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۹۷
سخنگوی اعتمادملی :
سخنگوی اعتمادملی با بیان اینکه برای برطرف شدن ضعف‌های دولت تلاش می‌کنیم، گفت: در انتخابات پیش رو، حزب اعتمادملی از روحانی حمایت خواهد کرد.
گزینه‌ای جز روحانی نداریم/ برای برطرف شدن ضعف‌های دولت تلاش می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسماعیل گرامی‌مقدم  اظهار داشت: اعتماد ملی مباحث مقدماتی خود را برای دفاع از نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری شروع کرده است و در این جلسات تقریبا تمامی اعضا از عملکرد دولت تدبیر و امید حمایت کردند.

او افزود: در این جلسات افراد به نقاط ضعف و قدرت دولت اشاره کردند و راهکارهایی را ارائه دادند تا دولت بتواند با توانمندی بیشتری به مردم خدمت‌رسانی داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: قائم مقام و روسای دفترها و کمیته‌های اعتماد ملی به طور کلی از عملکرد دولت رضایت داشتند. به خصوص در قضیه برجام و انضباط مالی که به کشور بازگشته از مواردی بوده است که رضایت اصلاح‌طلبان را جلب کرده است

سخنگوی اعتمادملی یادآور شد: تصمیم به حمایت از روحانی تصمیم جدی حزب اعتماد ملی است و اساسا در انتخابات پیش رو نامزدی به جز روحانی نخواهیم داشت و تصور اینکه فرد دیگری از اصلاح‌طلبان نامزد شود، درست نیست.

گرامی‌مقدم تاکید کرد: تمام تلاش اعتماد ملی برطرف کردن نقاط ضعف دولت روحانی است و  در انتخابات آتی قطعا از روحانی حمایت خواهیم کرد.

او یادآور شد: اگر نقدی از سوی اعضا به دولت باشد، به معنای عدم حمایت نخواهد بود و با هماهنگی دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب تصمیم نهایی را در خصوص چگونگی حمایت موثر از روحانی ارائه خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
لعنت خدابر همه شماها واصلاح طلبان اعتدالیون اعتمادملی کارگزاران هاشمی روحانی وهمه خائنین به وطن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: