کد خبر: ۶۸۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۷۱۰
سازمان بازرسی کل کشور به ریخت و پاش ها ورود می کند؛
باند عقرب در والیبال متشکل از 4 بازیکن، دو مربی، یک مدیر رده میانی و یک همراه تیم ملی و دو مسئول فدراسیون به خط پایان نزدیک شده است!
باند عقرب در والیبال ایران به پایان راه رسید؛ دوران چپاول تمام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، در حالی که دلسوزان والیبال ایران از نفوذ باند عقرب در فدراسیون والیبال به تنگ آمده اند، خبر رسید سازمان بازرسی کل کشور قصد ورود به مسائل مالی و برخی روابط پشت پرده اهالی والیبال دارد!
 
باند عقرب متشکل از 4 بازیکن سرشناس تیم ملی والیبال ایران، یک فرد همیشه همراه این تیم، یک مدیر میانی و دو مربی باشگاهی و دو مسئول فدراسیون چنان قدرتی گرفته اند که حتی رییس فدراسیون والیبال هم با وجود برنامه محور بودن یارای مقابله با آنها را ندارد.
 
اعضای این باند هر نوع تخلفی کرده اند؛ از عقد قراردادهای دو میلیارد تومانی تا دریافت پورسانت و حق دلالی دویست و پنجاه میلیون تومانی، دریافت مبالغ متنوع از والیبالیست های جوان، سرکیسه کردن خانواده ها به اسم آکادمی والیبال، رد کردن حق الزحمه های متنوع برای خود به اسم استعدادیاب و کوفت و زهرمار و خوردن بودجه فدراسیون و باشگاه های صاحب سرمایه به اسم یارگیری و تقویت تیم و ...
 
حالا اما دوره این باند عقرب رو به پایان است چرا که خبر رسیده سازمان بازرسی کل کشور قصد ورود به ریخت و پاش های والیبال را دارد. فدراسیون والیبال پیش از این می توانست با این زیاده خواهی های علنی برخورد کند اما چنین قدرتی نداشت.
 
به زودی از دستمزدهای دو میلیارد تومانی و معاف از مالیات والیبالیست های عضو باند عقرب پرده برداشته خواهد شد.
 
اعضای این باند قیمت سایر بازیکنان والیبال را حدود 400 تا 700 میلیون تومان نگه داشته و در عوض خودشان دستمزدهای دو و نیم تا یک و نیم میلارد تومانی می گیرند و کاری می کنند که گیر شخص همیشه همراه شان هم پورسانت های خوبی بیاید!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: