کد خبر: ۶۸۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۱
سال‌ها قبل بود‌‌؛ دورانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران بود. یادمان می‌‌آید در همان دوره بود که برانکو گفت فوتبال آسیا مسیری را در پیش گرفته که دیگر در آن تیم ضعیف نداریم.
به گزارش خبرداغ،شاید در آن سال‌ها خیلی حرف برانکو را قبول نداشتیم و تصور می‌کردیم که او اغراق می‌کند اما پس از حدود ۱۰ سال می‌توانیم جمع‌بندی نهایی آن را به عینه ملاحظه کنیم.

 

سال ۲۰۱۶ در گروه A رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، کره‌جنوبی به زحمت چین را شکست می‌دهد. می‌گویند چین یک برنامه‌ریزی درست و حسابی برای پیشرفت فوتبال کشورش دارد که در آینده‌ای نزدیک این تیم به قدرت‌های درجه یک آسیا ملحق خواهد شد.


ازبکستان در یک بازی خانگی، سوریه جنگ‌زده را شکست می‌دهد‌‌؛ آن هم در دقیقه ۷۴ این بازی و این نکته نشان می‌دهد که حتی سوریه را هم با این وضعیت نباید دست‌کم گرفت. داستان قطر را هم که خودتان بهتر می‌دانید. اگر دروازه‌بان قطری آن اشتباه را مرتکب نمی‌شد امروز برد ۲ بر صفر هم در کارنامه تیم ملی ایران منظور نمی‌شد. قطر حتی آمده بود در ورزشگاه آزادی، ایران را شکست بدهد.


پس همه ما باید به این جمع‌بندی برسیم که در آسیا تیم ضعیف نداریم و ما وظیفه داریم هر حریفی را جدی بگیریم.


این شرایط فقط مربوط به گروه ما نیست. در گروه B هم امارات یکی از قدرت‌های درجه اول فوتبال آسیا را شکست داد‌‌؛ ژاپن به تیمی باخت که شک نکنید از آن حرف‌های بیشتری در آینده خواهیم شنید.

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: