کد خبر: ۶۸۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۵۰۴
خوردبین؛
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معتقدم با وجود امیر قلعه‌نویی و مصطفی آجرلو خیالمان راحت است و مشکل و حاشیه‌ای برای ما در بازی با تراکتورسازی ایجاد نمی‌شود.
به گزارش خبرداغ،محمود خوردبین درباره حمایت از محمد بنا، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از خداحافظی از دنیای کشتی، اظهار داشت: من محمد بنا را به 2 دلیل دوست دارم و احترام زیادی برای او او قائل هستم. اولاً به خاطر اینکه کارش را به خوبی بلد بوده و یکی از نابغه‌های مربیگری کشتی محسوب می‌شود. دوم اینکه او پرسپولیسی است و حق دارم از بنا به خاطر پرسپولیسی بودنش دفاع کنم. امیدوارم بنا از تصمیمش برای خداحافظی منصرف شود و برگردد.

 

وی در مورد وضعیت رامین رضاییان و آیا با جدایی ساسان انصاری، مشکل بازگشت رضاییان به فهرست پرسپولیس حل شده، گفت: اجازه بدهید رضاییان از اردوی تیم ملی برگردد تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. رضاییان بازیکن ما بود و به همین دلیل از او شکایت کردیم که در نهایت شکایت خود را پس گرفتیم. رامین بازیکن ما بود و نیازی نیست که جای خالی برای او در نظر بگیریم.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: جدایی انصاری ربطی به رضاییان نداشت. ساسان بازیکن حرفه‌ای و بزرگی است. او در فولاد خوزستان فیکس بازی می‌کرد و نمی‌توانست نیمکت‌نشینی در پرسپولیس را تحمل کند البته جدایی او از پرسپولیس از یک نظر خوب است چون به تیمی می‌رود که می‌تواند بازی کند اما دوری از پرسپولیس به سودش نیست.

 

خوردبین در مورد دیدار هفته پنجم تیمش مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و به همین دلیل دیداری سخت را مقابل این تیم پیش رو داریم و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم. باید با امتیاز از تبریز به تهران برگردیم.

 

وی با اشاره به نامشخص بودم محل برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در تبریز تأکید کرد: هنوز نمی‌دانیم در کدام زمین مقابل تراکتورسازی بازی می‌کنیم. این موضوع در اختیار سازمان لیگ، هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتورسازی است. فکر می‌کنم مسئولان باشگاه تراکتورسازی تجربه کافی برای برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی خود را دارند. معتقدم با وجود امیر قلعه‌نویی و مصطفی آجرلو خیالمان راحت است و مشکل و حاشیه‌ای برای ما ایجاد نمی‌شود.

 

خوردبین در پایان، با اشاره به دیدار روز سه‌شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین گفت: چین در دیدار مقابل کره جنوبی در آستانه کسب پیروزی قرار داشت. نباید این تیم را دست کم بگیریم. کار سختی در پیش داریم چون چین با توجه به شکست در دیدار گذشته مقابل کره‌جنوبی، قطعاً برای کسب پیروزی مقابل ایران می‌آید.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: