کد خبر: ۶۸۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
تعداد بازدید: ۴۱۹

مدیر روابط عمومی بانک صادرات ايران ، جهاني شدمدیرعامل بانک صادرات ايران با صدور حکمی علی جهانی را به سمت مدیر روابط‌عمومی اين بانک منصوب کرد. در حکم زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ايران به تعهد، تخصص و سوابق جهانی اشاره و از پشتکار و امانتداری وی در مسوولیت‌های قبلی یاد شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران، مدیر جدید روابط‌عمومی اين بانک در کارنامه خود، مدیریت روابط‌عمومی شرکت ملی نفتکش، مدیریت امور فرهنگی و روابط‌عمومی بانک مرکزی جمهوري اسلامي ايران، مدیریت روابط‌عمومی بانک پارسیان، عضو هیات‌مدیره صندوق قرض‌الحسنه پارسیان و مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق اعتباری هنر را دارد و درس‌آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی و روزنامه‌نگاری است. وی از اعضای قدیمی انجمن روابط‌عمومی ایران است و علاوه‌بر ارائه مقالات و سخنرانی‌های متعدد پیرامون رشته روابط‌عمومی، محقق و مدرس این حوزه نیز می‌باشد. جهانی در سوابق مدیریتی خود ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها را روش پایه‌ای کارش دانسته و تعامل دو جانبه حرفه‌ای و اخلاقی را از اصول مسلم فی‌مابین می‌داند. پیش از وی امیر صفری مسوولیت روابط‌عمومی بانک صادرات ايران را برعهده داشت که در مراسم تودیع و معارفه از وی قدردانی به‌عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: