کد خبر: ۶۸۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۳۶۲
اتفاقاتی که طی چندماه اخیر افتاد و برانکوی کروات را به جانشین احتمالی کارلوس معرفی کرد همچنان ادامه دارد و کی روش بدون اینکه در این مورد کسی از او سوالی بپرسد؛ پیامی واضح اما بدن آوردن اسم برای سرمربی صدرنشین لیگ فرستاد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،کارلوس کیروش پس از پایان بازی تیم ملی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان فوتبال ایران یکبار برای همیشه تکیلف افرادی که در راه آماده سازی تیم ملی آتش بازی می‌کنند را مشخص کنند و شما می‌دانید در مورد چه افرادی صحبت می‌کنم امروز مقابل قطر نبردیم بلکه از باخت مقابل قطر فرار کردیم. یکبار برای همیشه باید به این اتفاقات نگاه شود. امروز شاهد این بازی بودیم. امروز از باخت مقابل قطر فرار کردیم زیرا لطماتی به آماده سازی تیم ملی وارد شده بود اگر می‌خواهیم که به جام جهانی صعود کنیم باید دست به دست هم بدهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: