کد خبر: ۶۸۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۶۱۷
تیم والیبال بانک سرمایه با شکست حریف چینی خود به دیدار نهایی جام باشگاه های آسیا راه یافت.
والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا؛ بانک سرمایه فینالیست شدمرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز (سه شنبه) در میانمار پیگیری شد.

تیم والیبال بانک سرمایه قهرمان لیگ برتر سال 94 ایران که به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها شرکت کرده است، در این مرحله به مصاف «شانگهای گلدن» چین رفت و با شکست سه بر صفر این تیم راهی دیدار نهایی شد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در سه ست متوالی و با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 16 و 25 بر 21 برابر حریف به پیروزی رسیدند تا به عنوان نخستین فینالیست این رقابت ها معرفی شوند.

دیگر فینالیست این رقابت ها در جدال دو تیم العربی قطر با تویودای ژاپن مشخص می شود.
شهرام محمودی، سید محمد موسوی، مهدی مهدوی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف ترکیب شروع کننده تیم بانک سرمایه در این مسابقه بودند.

تیم شانگهای چین یکی از تیم های قدرتمند این رقابت ها است که از دو بازیکن اروپایی «کواکویچ» و «گروزر» و 4 ملی پوش تیم چین بهره می برد.

در این رقابت ها که هفده دوره از برگزاری آن می گذرد، تیم های پیکان، صنام، سایپا، کاله مازندران و متین ورامین به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات باشگاه های آسیا حاضر شدند و همه آنها دست پر از این مسابقات بازگشتند. امسال نیز تیم بانک سرمایه به عنوان ششمین نماینده ایران در این رقابت ها حضور دارد.

تیم پیکان با کسب 11 عنوان از جمله 7 مقام قهرمانی در سالهای 2002، 2006، 2007، 2008 ، 2009، 2010 و 2011، دو نایب قهرمانی در سالهای 2000 و 2004 و دو مقام سومی در سال های 1999 و 2015 در این مسابقات به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا شناخته می شود.

تیم صنام با یک قهرمانی در سال 2004 و یک نایب قهرمانی در سال 2002، تیم متین ورامین با یک قهرمانی سال ۲۰۱۴، تیم سایپا با یک مقام نایب قهرمانی در سال 2005 و تیم کاله مازندران با یک مقام قهرمانی در سال 2013 و یک عنوان سومی در سال 2012 به کار خود در این مسابقات پایان دادند. نمایندگان کشورمان تنها در سال 2001 نتوانستند صاحب مدال شوند و ضمن اینکه این مسابقات در سال 2003 هم برگزار نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: