کد خبر: ۶۷۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
تعداد بازدید: ۱۳۹۵
علی پروین اسطوره پرسپولیس و سرمربی اسبق تیم ملی امروز برای حمایت از کی روش و شاگردانش به تمرین تیم ملی رفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پروین که با اکثر بازیکنان خوش و بش داشت صحبت های اختصاصی با مهدی طارمی، علیرضا حقیقی، کریم انصاری فرد، رامین رضاییان و چند ملی پوش دیگر انجام داد و از آنها خواست بازی مقابل قطر را محکم بگیرند تا با کسب سه امتیاز اولین بازی در نهایت بدون مشکل به جام جهانی برسیم و کار به اما و اگر نکشد.

 

پروین به مهدی طارمی گفت خیلی شرایط خوبی داری، قدر خودت را بدان و سعی کن تمرکزت روی فوتبال باشد و می توانی خیلی حرف ها برای گفتن داشته باشی و سال ها برای تیم ملی بازی کنی. پنجشنبه بازی با قطر بازی فرصت هاست، فرصت پیدا کردی استفاده کن و انشاءالله که موفق باشی.

 

طارمی خطاب به پروین گفت: علی آقا از شما و حمایت هایتان ممنونم و از من در مصاحبه ها خیلی تعریف می کنید و مسئولیت من را سنگین می کنید.

 

پروین همچنین به رامین رضاییان گفت نگران نباش مشکلاتت با پرسپولیس حل می شود و من بار دیگر از طریق آقای طاهری پیگیر حل مشکلت بودم. فکر تیم ملی باش و مشکلات پرسپولیس حل می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: