کد خبر: ۶۷۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۳۰
غفوری‌فرد:
رئیس دوره اول خانه احزاب گفت: خانه احزاب تشکیل شد تا تریبون آزاد برای احزاب باشد و نشان دهد که احزاب سیاسی از آگاهی و بلوغ برخوردارند و می‌توانند در چارچوب قانون با یکدیگر همکاری کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن غفوری‌فرد در مراسم افتتاحیه ساختمان خانه احزاب گفت: امیدواریم خانه احزاب بتواند در جهت اهداف خانه احزاب موفق شود و شرایط سیاسی را ارتقا دهد و زمینه را برای این فعالیت سیاسی احزاب باز کند.

 وی با اشاره به تعطیلی خانه احزاب گفت: از شورای مرکزی و هیات رئیسه دوره قبل که دوره موفقی را پشت سر گذاشتند تشکر می‌کنم و از وزیر و معاون وزیر کشور نیز برای تلاش‌هایی که برای احیای خانه احزاب داشتند و توانستند هر سه جناح را گرد هم آورده تا فعالیت خود را مجددا آغاز کنند، قدردانی می‌کنم.

غفوری‌فرد تاکید کرد: خانه احزاب تشکیل شد تا تریبون آزاد برای احزاب باشد و نشان دهد که احزاب سیاسی از آگاهی و بلوغ برخوردارند و می‌توانند در چارچوب قانون با یکدیگر همکاری کنند.

رئیس دوره اول خانه احزاب گفت: اوج فعالیت احزاب در انتخابات نمایان می‌شود و با توجه به این که در سال آتی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را داریم بالا بودن سطح مشارکت حائز اهمیت است و با توجه به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نباید شوراها فراموش شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: