کد خبر: ۶۷۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۴۱۸
دبیر ستاد نانو معاونت علمی فناوری گفت:یازدهمین جشنواره محصولات نانو در شهریور ماه برگزار می شود.
آغاز ثبت نام یازدهمین جشنواره فناوری نانوسرکار دبیر ستاد نانو معاونت علمی فناوری با اشاره به یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری اظهار داشت:   همزمان با نهمین جشنواره فناوری نانو این جشنواره برگزار  و طی آن از محصولات برتر در سال ۹۴ تقدیر به عمل می آید.

وی ادامه داد: محصولات شرکت‌ها در چهار شاخص کلان؛ فناوری، بازار، سازمانی و تولید مورد ارزیابی قرار گرفته و محصولات برحسب نمرات کسب‌شده در این شاخص‌ها رتبه‌بندی می‌شوند.

سرکار یاد آور شد:  ارزیابی تا پایان شهریور سال ۹۵ به پایان رسیده و از برگزیدگان همزمان با افتتاحیه نهمین جشنواره فناوری نانو در مهرماه با اهداء جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی تاکید: شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در این جشنواره و همین‌طور ارسال مدارک، به صفحه این برنامه در پایگاه اطلاع‌رسانی محصولات فناوری نانو ایران بخش جشنواره برترین محصول مراجعه کنند.

دبیر ستاد نانو گفت: تاکنون ۱۰ دوره از این جشنواره برگزار شده و محصولات برتر فناوری نانو در سال‌های ۸۴ تا ۹۳ مشخص ‌شده‌اند.

منبع:ب باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: