کد خبر: ۶۷۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
تعداد بازدید: ۷۶۲
بازیگر برنده اسکار قرار است در فیلم جدید کارگردان «شبگرد» مقابل دوربین برود.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت آی سینما: بازیگر برنده اسکار قرار است در فیلم جدید کارگردان «شبگرد» مقابل دوربین برود.



دنزل واشنگتن بازیگر برنده اسکار اصلی‌ترین گزینه برای بازی در نقش شخصیت اصلی درام «شهر درون» (Inner City) جدیدترین پروژه سینمایی دن گیلروی کارگردان و نویسنده نامزد اسکار است. گیلروی 57 ساله که با ساخت درام مستقل «شبگرد» (Nightcrawler) با نقش‌آفرینی جیک جیلنهال بیش از پیش به شهرت رسید، این‌بار قصد دارد با همکاری واشنگتن 61 ساله داستان وکیلی را به تصویر بکشد که با تغییری اساسی در شرکت خود دست‌وپنجه نرم می‌کند.

به گزارش ورایتی، پروژه سینمایی «شهر درون» به نویسندگی و کارگردانی گیلروی با مضمونی مشابه فیلم کلاسیک «حکم» (The Verdict) ساخته سیدنی لومت، روایت می‌شود. به گفته منابع آگاه، بعد از افت فروش بلاک‌باسترها و استقبال سرد سینماروها از دنباله‌های جدید در گیشه تابستان، شرکت‌های پخش‌کننده تمایل بیش‌تری به خرید این پروژه از خود نشان داده‌اند.

ظاهرا بعضی از قدرتمندترین پخش‌کنندگان حال حاضر صنعت سینما از جمله نتفلیکس خواهان خریداری امتیاز این قصه اوریجینال هستند. قرار است پاییز امسال از فیلمنامه این پروژه رونمایی ‌شود و حقوق پخش آن در اختیار خریداران قرار گیرد.

داستان «شهر درون» در لس آنجلس رخ می‌دهد و در فضایی تیره و تار مشابه درام «شبگرد» می‌گذرد. گیلروی به عنوان نویسنده‌ای باسابقه با ساخت «شبگرد» اولین تجربه کارگردانی خود را در کارنامه‌اش به ثبت رساند. این فیلم 8.5 میلیون دلاری با بازی جیک جیلنهال در نقش یک پاپاراتزی سرسخت، در سال 2014 روی پرده رفت و 32 میلیون دلار در گیشه امریکا فروخت.

واشنگتن نخستین گزینه گیلروی برای بازی در نقش شخصیت اصلی «شهر درون» است اما بازیگر 61 ساله که اخیرا درگیر کارگردانی نسخه سینمایی نمایشنامه «حصارها» (Fences) برای استودیوی پارامونت بوده، تا امروز از پذیرفتن هرگونه پروژه تازه‌ای امتناع کرده است.

واشنگتن این روزها درام وسترن «هفت دلاور» جدیدترین ساخته آنتوان فوکوا را در نوبت اکران دارد که کم‌تر از دو هفته دیگر، برای اولین‌بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: