کد خبر: ۶۷۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۳۲۶
مهاجم پیشین فوتبال کشورمان گفت: بُعد تبلیغاتی بازی ما مقابل ستارگان لالیگا ضعیف بود و همین موضوع باعث شد استقبال خوبی صورت نگیرد.
مگر قرار بود ستارگان لالیگا را ببریم؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، ادموند بزیک در خصوص شکست سنگین تیم ستارگان ایران مقابل ستارگان لالیگا اظهار داشت: مگر قرار بود این بازی را ببریم؟ بازیکنان آنها در رئال مادرید و تیم‌های بزرگ بازی کرده‌اند، ما در کجا بازی کرده‌ایم؟
 
وی در خصوص استقبال ضعیف تماشاگران از این بازی گفت: فکر می‌کنم بُعد تبلیغاتی این بازی ضعیف بود و همین موجب شد استقبال کمی از بازی صورت بگید.
 
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و همه چیز در این تیم به خوبی جلو می‌رود. به نظر من در ادامه راه هم مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نخواهد شد و تیم پتانسیل حفظ موقعیت خوب خودش در جدول و صدرنشینی را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: