کد خبر: ۶۷۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۴۴
با رای نمایندگان صورت گرفت؛
در جریان نشست علنی امروز مجلس، مصطفی کواکبیان، اصغر سلیمی، فرج‌الله رجبی به‌عنوان سه نماینده اصلاح‌طلب عضو فراکسیون امید و همچنین ابوالفضل ابوترابی نماینده اصولگرای معتدل مردم نجف‌آباد به‌عنوان ناظران مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران با رای نمایندگان انتخاب شدند.
انتخاب سه اصلاح‌طلب و یک اصولگرای معتدل به‌عنوان ناظران مجلس در ساماندهی مرکز سیاسیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران با رای نمایندگان انتخاب شدند.

بر این اساس، در جریان نشست علنی امروز پارلمان، انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی، یک نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و یک نفر از اعضای کمیسیون عمران به‌عنوان ناظر  در دستور کار قرار گرفت و در نهایت، مصطفی کواکبیان نماینده تهران با ۱۲۸، اصغر سلیمی نماینده سمیرم با ۱۲۷ رای، فرج‌الله رجبی نماینده شیراز با ۱۲۶ رای و ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد با ۱۱۰ از مجموع ۱۷۰ آرای ماخوذه انتخاب شدند.

این درحالی است که کواکبیان، سلیمی و رجبی از جمله نمایندگان اصلاح‌طلب و از اعضای فراکسیون امید هستند و ابوترابی نیز یکی از نمایندگان اصولگرای معتدل مجلس شورای اسلامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: