کد خبر: ۶۷۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۸۰۲
کارگردان «دورهمی» گفت: به نظر من باید تعادلی بین حضور و فعالیت نسل جوان و پیشکسوت در سینما برقرار شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: مهران مدیری بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما در خصوص فراهم شدن فضا برای حضور جوانان در سینما گفت: میدان دادن به جوانان به طور قطع فواید و محاسن بزرگی دارد؛ اما این موضوع نباید موجب دوری و خانه نشینی با تجربه‌ها و پیشکسوتان سینما شود.

وی در ادامه افزود: نباید قدیمی‌های سینما را از این عرصه دور کرد و به نظر من باید تعادلی بین حضور و فعالیت نسل جوان و پیشکسوت در سینما برقرار شود.

مدیری در پاسخ به سوالی مبنی بر استقبال خود از فیلم های سینمایی گفت: برایم سخت است، سینما بروم. به دلیل اینکه سینما شلوغ است و مردم حضور دارند، اما فیلم ها را پس از اکران تهیه و تماشا می کنم.

وی در خصوص نقد خود نسبت به سینما گفت: برای جواب به این سوال شما باید یک زمان مفصل اختصاص داد؛ چون بحث گسترده و مهمی است که در چند جمله و بند نمی گنجد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: