کد خبر: ۶۷۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۴۷۴
روزهای ناامیدکننده شهباززاده در ترکیه؛
دیروز در حین تمرین استقلال نیز این حرف‌ها دهان به دهان می‌شد و عده‌ای از احتمال بازگشت مهاجم سابق تیم به استقلال حرف می‌زدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سجاد شهباززاده با امید و آرزوی بسیاری استقلال را به سمت تیم آلانیااسپور ترکیه ترک کرد اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد این بازیکن هم وضعیت خوبی در تیم جدیدش ندارد.

 

با توجه به اینکه سابقه نشان داده غالب بازیکنان ایرانی در تیم‌های ترکیه‌ای با مشکلاتی مواجه می‌شوند و حتی این اواخر رامین رضاییان و مهدی طارمی از تیم ریزه‌اسپور جدا شدند اما شهباززاده اصرار زیادی به بازی در تیم آلانیا داشت و سرانجام با خواهش و تمنای بسیاری استقلال را به سمت لیگ ترکیه ترک کرد.

 

این انتقال اما ثمره خوبی برای شهباززاده نداشته و او حتی تا قبل از بازی دیشب در ترکیب اصلی این تیم ترکیه‌ای هم دیده نمی‌شد. شهباززاده در دومین هفته از سوپر لیگ ترکیه فرصت بازی پیدا کرد و از ابتدا در ترکیب تیم بود که موفق به گلزنی برای تیمش نشد.

 

او در ابتدای نیمه دوم جای خود را به آیته داد که این دیدار در نهایت 2 بر یک به سودحریف پایان یافت. به جز بازی دیشب شهباززاده فقط 5 دقیقه در ترکیب تیم جدیدش به میدان رفته بود و بیشتر نیمکت نشین بوده است.

 

دور از ذهن نیست که مهاجم سابق استقلال هم به زودی ساز جدایی کوک کند و به استقلال بازگردد. استقلالی که شاید به حضور شهباززاده هم نیاز داشته باشد.

 

دیروز در حین تمرین استقلال نیز این حرف‌ها دهان به دهان می‌شد و عده‌ای از احتمال بازگشت شهباززاده به استقلال حرف می‌زدند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد استقلال درخط حمله شرایط مطلوب تری خواهد یافت.

 

بدون شک زوج شهباززاده – کاوه رضایی می‌تواند کمک قابل توجهی به استقلال کند. زوجی که علیرضا منصوریان بیش از همه با آن دل بسته بود اما هرگز نمی‌دانست که شهباززاده ناگهان استقلال را به سوی تیم آلانیای ترکیه ترک می‌کند و او را تنها می‌گذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: