کد خبر: ۶۷۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۷۹۶
برنامه آبی‌ها پس از جذب پادوانی؛
دور از ذهن نیست که مدافع نیمکت نشین استقلال در نیم فصل دوم به سمت در خروجی باشگاه سوق داده شود.
به گزارش خبرداغ،علیرضا منصوریان این فصل برای استقلال تیم جوانی را آماده حضور در لیگ کرد. اما در کنار همه بازیکنان جوان، بازیکنان باتجربه ای هم حضور دارند که می توانند کمک زیادی به او برسانند.

 

یکی از این بازیکنان خسرو حیدری است. هافبکی که فصل پیش هم یکی از تاثیرگزارترین مهره های تیم پرویز مظلومی بود و این فصل هم برای تیم منصوریان نقش کلیدی دارد.

 

خسرو اما این روزها فراتر از یک بازیکن در استقلال نقش دارد. به طوری که خیلی خوب حتی در نقش یک مربی در کنار علیمنصور ظاهر می شود.

 

در بازی دوستانه آخر استقلال هم برای همه جالب بود که خسرو کنار زمین ایستاده بود و نکات فنی را به بازیکنان انتقال می داد! حیدری در اصل دارد در جهت اهداف سرمربی آبی ها کار می کند. چون منصوریان خودش هم اول فصل اعلام کرد که چه حساب ویژه ای روی او و رحمتی باز کرده است.

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: