کد خبر: ۶۷۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۵۶۵
شیر مادر حلال حسن یزدانی باشد
وحید قلیچ، سنگربان اسبق پرسپولیس درخصوص شرایط این روزهای سرخپوشان و همچنین حال و هوای المپیک ریو با ما همصحبت شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،وحید قلیچ، سنگربان اسبق پرسپولیس درخصوص شرایط این روزهای سرخپوشان و همچنین حال و هوای المپیک ریو با ما همصحبت شد.

این گفت‌وگوی خبرورزشی را بخوانید.

 

از وضعیت جسمانی خودتان بگویید. پایتان در چه شرایطی قرار دارد؟
شکر خدا خیلی بهترم. حدود دو هفته دیگر پلاتین پایم را خارج می‌کنم و مشکلم حل می‌شود، پس از آن مدتی استراحت می‌کنم و اگر خدا بخواهد به بهبودی می‌رسم.

 

شما رقابت‌های المپیک ریو را دنبال می‌کردید؟
راستش را بخواهید نه، چون خیلی بی‌کیفیت بود. به نظرم درِ پیت‌ترین المپیکی بود که تاکنون دیده بودم!

 

از چه نظر این حرف را می‌زنید؟
کیفیت مسابقات پایین بود و اکثر قهرمانان ما هم نتوانستند مقام‌های خود را تکرار کنند. من که نگاه نکردم و اکثر شب‌ها می‌خوابیدم.

 

کدام ورزشکار توجه شما را به خودش جلب کرد؟
حسن یزدانی کشتی‌گیر کشورمان کاری کرد کارستان و یک کشتی جانانه با حریف حیله‌گر روس گرفت و دل مردم را شاد کرد. خدا پدر و مادرش را بیامرزد. عجب بچه نازنینی تربیت کرده‌اند. شیر مادر حلالش باشد. مدال برنز خانم الهه علیزاده هم واقعاً ستودنی بود.

 

از پرسپولیس خبر دارید؟
بله، اخبار تیم را دنبال می‌کنم. فکر می‌کنم در چند سال اخیر این بهترین پرسپولیس است و اگر نتواند قهرمان شود، واقعاً یک جای کار می‌لنگد. به نظرم پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم لیگ برتر است و از لحاظ فنی از سایر تیم‌ها یک سر و گردن بالاتر نشان داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: