کد خبر: ۶۷۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۶۳
- پنجشنبه شب، برنامه «دورهمی» میزبان میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، در ابتدای بخش گفت‌و‌گوی برنامه دیشب «دورهمی»، میلاد کی‌مرام، در واکنش به این گفته مهران مدیری که «تو از صفر شروع کردی»، توضیح داد: «اگر چه دوست ندارم در این مورد صحبت کنم، اما باید بگویم من در یک پیتزا فروشی در یوسف‌آباد پشت صندوق می‌ایستادم که اتفاقی با خانم گلاب آدینه روبرو شدم و با بازی در یک سریال، راهم به دنیای بازیگری حرفه‌ای باز شد.»

او با اشاره به این‌که پیش از آن تجربه روی صحنه رفتن تئاتر و شرکت در کلاس‌های درس مسعود کیمیایی را داشته است، ادامه داد: «وقتی که هنوز ساکن بندر انزلی بودم، بسیاری از شب‌ها در موتورخانه مدرسه کیمیایی می‌خوابیدم و این را برای نخستین و آخرین بار در این برنامه می‌گویم تا همه بدانند از صفر شروع کردم و به این‌جا رسیدم.»

میلاد کی‌مرام بیشتر با بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «خط ویژه»، «امکان مینا»، «شب هزار و یکم»، «چرخ فلک» و ... شناخته می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: