کد خبر: ۶۷۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۵۶۸
نایب رئیس سابق هیات مدیره استقلال گفت: بعید است که استیضاح وزیر توسط نمایندگان ورزش صورت پذیرد.
به گزارش خبرداغ ،رضا صادقپور در گفت و گو با کاپ،درباره وضعیت استقلال اظهار داشت:صبر و تدبیر  مسئولین باشگاه می تواند شرایط موفقیت این مجموعه را تضمین کند. منصوریان نباید به این چند بازی آینده فکر کند و باید به آسیا فکر کند. با احترامی که برای کادر فنی اش قائلم، باید بگویم که وی باید یک کادر آسیایی انتخاب کند. یعنی باید کادر فنی استقلال تقویت شود.

وی درباره اینکه چه نظری درباره بحث احتمالی استیضاح وزیر ورزش دارد بیان داشت: بعید است که استیضاح وزیر توسط نمایندگان ورزش صورت پذیرد. استیضاح وزیر در حال حاضر به نفع ورزش نیست. با توجه به زمان بررسی برنامه ششم توسعه و همچنین زمان نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری و همچنین در شش ماهه دوم سال و تخصیص یافتن و پیگیری برای دریافت منابع بودجه ای وزارت ورزش شرایط مناسبی برای سیستم موجود نمی تواند باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: