کد خبر: ۶۷۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۴۶۷
رادیو فرهنگ پنج شنبه 4 شهریور ساعت 14:30 در برنامه نیستان میزبان محمد بحرانی صدا پیشه عروسک جناب خان خواهد بود تا با وی درباره نقش غیرقابل انکار جناب خان در معرفی موسیقی و لهجه های ایرانی گفت‌وگو کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس:  جناب خان برای اولین بار در یک کنسرت جدی موسیقیایی و اجرای زنده گروه لیان  در تالار وحدت حضور یافت به همین بهانه ندا رادمهر (گزارشگر برنامه نیستان ) با محمد بحرانی صدا پیشه عروسک جناب خان درباره موسیقی جنوبی و نقش غیر قابل انکار جناب خان در معرفی  و شناساندن موسیقی و لهجه های سراسر ایران به نسل جدید گفت‌وگو کرد.

بخش مستندی از پشت صحنه کنسرت لیان و گفتگو با بابک شهرکی نوازنده ویلن و آهنگساز و شبنم مقدمی بازیگر از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه موسیقی نیستان را هر روز از رادیو فرهنگ  ساعت 14:30به تهیه کنندگی وحید رستگاری و با اجرای فاطمه رکنی روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 585 بشنوید.
کلمات کلیدی: جناب خان ، رادیو ، رادیو فرهنگ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: