کد خبر: ۶۷۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۷۵۷
فیلمبرداری فیلم کوتاه «کیمیا» به کارگردانی حسین تهرانی و با بازی دیبا زاهدی، زهیر یاری و متین ستوده در تهران به پایان رسید.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: این فیلم کوتاه به نویسندگی و کارگردانی حسین تهرانی در لوکیشن‌های داخلی و خارجی تهران مقابل دوربین رفت و دیبا زاهدی، زهیر یاری و متین ستوده به عنوان بازیگران اصلی این اثر مقابل دوربین قرار گرفتند.

«کیمیا» به عنوان یکی از جدی‌ترین آثار کوتاه تهرانی که سابقه طولانی مدتی در ساخت فیلم کوتاه و نویسندگی و روزنامه‌نگاری دارد، بزودی وارد مراحل تدوین و فنی می شود تا پس از تکمیل مراحل و آماده شدن، برای حضور و نمایش در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی ارائه شود.

علاوه بر دیبا زاهدی، زهیر یاری و متین ستوده، هنرمندان پیشکسوتی چون صدیقه کیانفر و زهره صفوی نیز در «کیمیا» به ایفای نقش پرداختند تا این تجربه کوتاه حسین تهرانی با حضور بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون همراه باشد. ضمن اینکه عوامل و دست اندرکاران پشت دوربین این فیلم نیز از چهره های مطرح و حرفه ای سینما هستند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه سینمایی آمده: «کیمیا» سرنوشت دختری است که به بهانه پیشرفت به تهران آمده و ...

عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: سید هانی هاشمی، نویسنده و کارگردان: حسین تهرانی، مجری طرح: حامد تهرانی، مدیر فیلمبرداری: احمدکاووسی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، دستیار اول و برنامه ریز: امید علیازی، عکاس: میلاد کیایی، مدیرتولید: علیرضا باقر بیگی، مدیر تدارکات: میلاد نوبخت، منشی صحنه: فائزه گرکانی و تصویر بردار پشت صحنه: حامد نعیمی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: