کد خبر: ۶۷۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۲۶
واکنش صالحی امیری، مشاور رئیس‌جمهور به حواشی اخیر بر سر کنسرت ها:
سیدرضا صالحی امیری مشاور رئیس جمهور به طور تلویحی از عدم برگزاری کنسرت در خراسان رضوی انتقاد کرد.
کسی حق ندارد در هر گوشه ی کشور قانون محلی وضع کند / این اغتشاش فرهنگی است و به زیان امنیت ملی تمام می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، رئیس کتابخانه ملی که در شبکه پنج حضور یافته بود، اظهار کرد: منهای اینکه کنسرت چگونه برگزار می شود، یک بحث مبنایی وجود دارد؛ یک نظام یک دولت و یک قانون در کشور حاکم است و کسی نباید و چنین حقی ندارد که در هر گوشه از کشور برای خودش قانون محلی وضع کند. 

وی افزود: در آن صورت ما با یک اغتشاش و هرج و مرج فرهنگی مواجه می شویم. آن وقت تصویر نظام در بیرون خراب می شود و در داخل نیز ناکارامد نشان داده می شود.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: مهمترین وجه یک نظام در افکار عمومی انسجام آن است، اما اگر قرار است افرادی خارج از این نظام سیاسی بخواهند خودشان را محق بدانند و تصمیم بگیرند، هرج و مرج فرهنگی بوجود می آید که در نهایت به زبان امنیت ملی است..
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: