کد خبر: ۶۷۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۵۱۲
برانکو ایوانکوویچ اکنون که صدرنشین لیگ برتر است از تعطیلی لیگ برای رسیدگی به جزییات بازیکنانش استفاده می کند تا آنها را کاملا مهیای دیدارهای آینده کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سرمربی پرسپولیس تا هفته چهارم عملکرد فوق العاده ای در تیمش داشته و توانسته به همراه سرخ ها در صدر جدول قرار گیرد. آنها اکنون از تعطیلی لیگ به خوبی استفاده می کنند و به دنبال این هستند تا با بررسی جزییات تاکتیکی تیمش و خصوصا نفرات رزرو آنها را در شرایط مسابقه و همطراز با دیگر بازیکنان قرار دهد تا در کوران مسابقات با مشکل مواجه نشود.

او که این روزها ملی پوشان تیمش را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در ایتالیا در خدمت ندارد 20 روز فرصت دارد تا شرایط تمام بازیکنانش را به فرم ایده آل برساند و به همین منظور اینگونه تمام آیتم های تمرین را زیر نظر گرفته است.
 
برانکو و فرصتی برای جزییات

برانکو و فرصتی برای جزییات

برانکو و فرصتی برای جزییات
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: