کد خبر: ۶۷۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۳۹۸
تیم فوتبال نفت تهران مقابل آبی پوشان اردبیل به برتری دو بر صفر دست یافت.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: این تیم در دیداری دوستانهدر حالی به مصاف با آبی پوشان اردبیل رفت که   علی دایی تیمش را در نیمه دوم با ترکیب متفاوتی به میدان فرستاده بود و با روشی هجومی تر مدام از کنار زمین دستور حمله را به شاگردانش می داد.در پی این حملات محمد دانشگر مدافع پیش تاخته نفت در دقیقه 21نیمه دوم روی کرنر ارسالی ایمان مبعلی دروازه تیم آبی‌پوشان(شهرداری)اردبیل را باز کرد.

ایمان مبعلی که در چهار بازی نخست لیگ با سه گل و دو پاس گل به تاثیرگذارترین بازیکن لیگ مبدل شده با ارسال این پاس گل باز هم تاثیرگذار نشان داد.نه دقیقه بعد عباس بوعذار هافبک جوان نفت روی توپ بلند ارسالی پس از استارتی انفجاری با ضربه ای دقیق دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد.تیم نفت که طی روزهای گذشته و صبح امروز تمرینات بدنسازی سنگینی را پشت سرگذاشته به رغم فشار تمرینات هوازی و بدنی بازی خوبی را مقابل حریف اردبیلی خود به نمایش گذاشته و در پایان به برتری دو برصفر دست یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: