کد خبر: ۶۷۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۴۳۷
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: «رضا یزدانی بعد از مصدومیتی که داشت خودش را خیلی خوب به مرز آمادگی رساند و امیدوارم بتواند به حق خودش که مدال طلای المپیک است برسد.»
طلایی؛ رحیمی هم می توانست طلا بگیرد / امروز هم شانس کسب مدال طلا را داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، تیم ملی کشتی آزاد در اولین روز مسابقات این رشته در المپیک ریو با دو ورزشکار کارش را آغاز کرد و در نهایت به یک مدال باارزشمند طلا توسط حسن یزدانی و مدال برنز حسن رحیمی رسید. در ادامه این رقابت ها امروز علیرضا کریمی و کمیل قاسمی دو نماینده دیگر کشتی ایران در المپیک ریو هستند.
 
محمد طلایی در مورد روز اول مسابقات کشتی آزاد و کسب دو مدال توسط یزدانی و رحیمی اظهار داشت: «واقعا کسب مدال در المپیک حق این دو کشتی‌گیر بود. آنها 4 سال زحمت کشیدند و الان مزد زحمات خودشان را گرفتند. حسن رحیمی هم می‌توانست مدال طلا بگیرد اما متاسفانه این امر محقق نشد. حسن یزدانی هم با درخششی که داشت موفق شد دل همه ملت ایران را شاد کند.»
 
وی در رابطه با شکست حسن رحیمی مقابل کشتی‌گیر ژاپنی در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های المپیک بیان کرد: «رحیمی کشتی‌هایش را خیلی خوب شروع کرد و در دور یک چهارم نهایی موفق شد کشتی‌گیر پرقدرت روسیه را شکست دهد اما در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف ژاپنی نتوانست کشتی خودش را به نمایش بگذارد. رحیمی اصلا این حریف را دست کم نگرفت اما همیشه در کشتی این اتفاقات پیش می‌آید و کشتی‌گیران ناشناخته کارهای بزرگی انجام می‌دهند.»
 
طلایی در رابطه با شانس کمیل قاسمی و علیرضا کریمی برای رسیدن به مدال در روز دوم مسابقات کشتی آزاد افزود: «قاسمی و کریمی دو کشتی‌گیر آماده ما در این رقابت‌ها هستند. آنها شناخت خوبی از حریفان خودشان دارند و اگر اشتباهی در کشتی‌‌های خودشان نکنند قطعا می‌توانند روی سکو باشند و چه بسا بتوانند به مدال طلا هم برسند.»
 
مربی کشتی ایران در خصوص وضعیت رضا یزدانی در روز آخر این رقابت‌ها گفت: «رضا یزدانی در کلکسیون افتخاراتش فقط مدال طلای المپیک را کم دارد. او بعد از مصدومیتی که داشت خودش را خیلی خوب به مرز آمادگی رساند و امیدوارم دوباره این مصدومیت مانند المپیک قبلی به سراغش نیاید و یزدانی بتواند به حق خودش که مدال طلای المپیک است برسد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: