کد خبر: ۶۷۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۹۹۳
قدرت ها در وزن چهارم تقسیم شده اند؛
در جدول سنگین وزن کشتی آزاد المپیک اصلا عدالت و توازن رعایت نشده است و یک طرف چهار غول قرار دارند و طرف دیگر طاها آکگول به تنهایی انرژی ذخیره می کند.
چشم ایران به درخشش کریمی؛ بالاترین شانس امروز مدالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، در وزن چهارم برعکس وزن ششم کشتی آزاد المپیک، قدرت ها در دو نیمه بالا و پایین جدول تقسیم شده اند و جدول توازن دارد.
 
علیرضا کریمی نماینده کشتی آزاد ایران در وزن 86 کیلو در اولین کشتی المپیکی خود با محمد سعداوی از تونس کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر او به مصاف برنده گانف بلغار و اردوگول مغول می رود.
 
کشتی نماینده ایران با برنده بلغارستان و مغولستان در مرحله یک هشتم نهایی برگزار خواهد شد و سپس در اگر کریمی از این مرحله هم به سلامت بگذرد در یک چهارم و نیمه نهایی دو کشتی دیگر دارد که احتمالا مقابل دو نفر از این جمع مدعیان خواهد بود؛ جی دن کاکس از آمریکا، سالا پرز از کوبا و سلیم یاشار از ترکیه...
 
در آن طرف جدول هم عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان از روسیه، شریف شریف اف قهرمان المپیک از آذربایجان، استفان ورب از مجارستان و ساندرو آمیناشویلی از گرجستان حضور دارند یعنی یک طرف 4 مدعی ایرانی، امریکایی، کوبایی و ترکیه ای هستند و طرف دیگر هم چهار مدعی از روسیه، آذربایجان، مجارستان و گرجستان.
 
امیدواریم علیرضا کریمی پدیده کشتی آزاد ایران در این حضور المپیکی خود موفق باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: