کد خبر: ۶۷۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۳۱۱۸
قبیله کوهستانی دنی واقع شده در گینه نو است. افراد این قبیله قرن ها قبل با مرگ اعضای خانواده، بدن عزیزانشان را مومیایی میکردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت کافه ترک: قبیله کوهستانی دنی واقع شده در گینه نو است. افراد این قبیله قرن ها  قبل با مرگ اعضای خانواده، بدن عزیزانشان را مومیایی میکردند. آنها اعتقاد داشتند بدینوسیله بدن افرادی که دوستشان داشتند برای صد ها سال حفظ می شود.

این قبیله عجیب و غریب ترین آیین کفن و دفن دنیا را دارد
رئیس قبیله (الی مابل) بدن مومیایی شده یکی از اجدادش را که صدها سال قبل از دنیا رفته است حمل میکند.

قبیله در منطقه کوهستانی به دور از جهان پیرامونشان زندگی کاملا بدوی دارند. این نوع  زندگی به نوعی آنها را از هر گونه تکنولوژی و هر آنچه تاریخ بشریت را در طول هزاران سال ساخته دور نگاه داشته است. روش های قدیمی مومیایی در این  قبیله دیگر انجام  نمیشود. مومیایی کردن مثل قدیم یک رسم نیست. اما قبیله دنی برای احترام به اجداد درگذشته،  مومیایی های باقی مانده از صدها سال قبل را حفظ کرده اند.

این قبیله عجیب و غریب ترین آیین کفن و دفن دنیا را دارد
یکی دیگر از رسوم بسیار عجیب قبیله دنی، وقتی رئیس قبیله فوت میکند. تمام زنان خانواده رئیس قبیله از جمله زنان فامیل به نشانه عزاداری مجبور به قطع انگشت شان هستند!

این قبیله عجیب و غریب ترین آیین کفن و دفن دنیا را دارد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: