کد خبر: ۶۷۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۹۷۸
سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص بازگشت طارمی و شرایط فعلی سرخ‌ها، دیروز با ما صحبت کرد.
به گزارش خبرداغ ،سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص بازگشت طارمی و شرایط فعلی سرخ‌ها، دیروز با ما صحبت کرد.

عملکرد بازیکنان پرسپولیس را در چهار هفته‌ای که گذشت چگونه ارزیابی کردید؟
پرسپولیس در این چهار هفته خوب کار کرده و ۱۰ امتیاز گرفته است تا با شایستگی به صدر جدول برود اما با این وجود، این یک حقیقت است که این پرسپولیس، تیم موفق فصل قبل نیست.

 

چرا، مگر چه کمبود یا ضعفی در تیم دیدید؟
بازگشت طارمی مشکل خط حمله و ضعف گلزنی تیم را حل می‌کند اما هنوز یک هافبک طراح، لازم داریم و یک دفاع چپ قابل و مطمئن. یادتان باشد ما باید امسال به آسیا هم برویم.

 

در رابطه با جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس چه نظری دارید؟
رامین بازیکن بسیار خوب و بااستعدادی است ولی به او توصیه می‌کنم راهی که پیام صادقیان رفت را نرود! صادقیان بازیکن بسیار خوب و بااستعدادی بود که با ماندن در پرسپولیس می‌توانست به اوج برسد اما غرق حاشیه شد و از متن غافل ماند. رامین باید یک مشاور خوب داشته باشد تا جلوی اشتباهاتش را بگیرد. پیراهن پرسپولیس خیلی بزرگ و باارزش است و رامین نباید آن را مفت از دست بدهد.

 

گفتی دفاع چپ هم جزو مناطق ضعف پرسپولیس است؟
بله، من فکر می‌کنم انصاری باید به دفاع چپ برگردد و برانکو اگر به گولتس یا مدافع اوکراینی که آورده اعتماد دارد باید آن‌ها را در کنار سیدجلال، بازی بدهد. انصاری سر جای خودش خیلی برای پرسپولیس مفیدتر است.

 

حتماً می‌دانید که برانکو گفته ماهینی به جای رضاییان، نظر شما چیست؟
خصوصیات فنی ماهینی نسبت به رضاییان کاملاً متفاوت است. ماهینی بر خلاف رضاییان در دفاع بسیار ایده‌آل ولی در حمله ضعیف‌تر است. با این وجود پرسپولیس با ماهینی مشکلی ندارد.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: